2010-06-16
 17:14:11

Best memories



Sådär, nu har även JAG skaffat en blogg... det var det sista jag trodde att jag skulle göra... men nu är den igång i alla fall ;)
Idag har jag jobbat på fritids igen, är så skönt att få vara ute på dagarna... känns nästan som att man är ledig när man jobbar :) Jag har gjort allt ifrån att virka (med barnen) till att putta på dom när dom gungat, men för det mesta låg jag och solade på en egen gunga.
 Igår sydde jag brölloppsklänningar till alla småtjejer, sen lekte dom bröllopp hela dagen typ, dom är ju bara för söta! :)


Nataly & Herrman

vilket fritids jobbar du på? :)



PUBLICERAT: 2010-06-16, 17:47:17 | URL: http://natalysdaily.blogg.se/
Anonym

På Heliås friskola i sidsjö =)


Nataly & Herrman

Svar: tack så mycket. Det är mycket roligare att blogga om man har en snygg blogg tycker jag. Lotta som gjort min är riktigt duktig =)



PUBLICERAT: 2010-06-16, 22:32:37 | URL: http://natalysdaily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: